f6 vs fury

Alt om sport, udstyr, træning & ernæring, samt div emner...

by Bphj » Fri Nov 11, 2011 6:50 pm

Hej Folkens

er ny i gamet, og tror jeg sigter mod at stille op til DM-C i februar, jeg er den eneste i klubben der stiller op og har ingen i klubben der har erfaring ang. udstyr, så har lige et på spørgesmål som jeg håber i kan hjælpe med.

1. Hvor arched skal man være for at vælge en f6 frem for fury??

2. kan man bruge sin squat suit til at dødløfte i ?? kunne nemlig være fint at spare lidt penge nu hvor der skal købes så mange ting :lol:

Tak for hjælpen og god weekend
Bphj

by L^P » Fri Nov 11, 2011 7:38 pm

Jeg dødløfter i min squatdragt, jeg vender den om (det gir åbenbart en anden spænding) og det virker helt PERFEKT for mig!! I starten kunne jeg ik li det men nu vil jeg ikke ha en dødløftdragt, nu bruger jeg bare min squatdragt (titan centurion super+)

Der skal være et pænt opspænd på F6´eren, dog hvis du er nybegynder tror jeg en RageX ville være et bedre valg!!
L^P

by Bphj » Fri Nov 11, 2011 11:15 pm

Kanon, så bliver det bare i en squat dragt. så må jeg prøve tippet med at vende den om.

Okay, kan du forklare forskellen på en Fury og en RageX ?
Bphj

by L^P » Mon Nov 14, 2011 2:42 pm

Bphj wrote:Kanon, så bliver det bare i en squat dragt. så må jeg prøve tippet med at vende den om.

Okay, kan du forklare forskellen på en Fury og en RageX ?

Min egen forklaring er at RageX er lettere at løfte i, man behøver ikke ramme banen ligeså præcist som i furyen, hvilken en du får mest ud af kan være et vidt begreb, der må du prøve dig frem :P
L^P

Return to Generelt