Squatsko - hvor plejer i at købe dem?

Træningsudstyr, Kosttilskud, Etc...

by Uncle T » Sat May 10, 2008 11:45 am

Mine gamle squatsko er blevet nappet, men det var nu også slidt helt ned, så jeg ville lige hører om i har nogle gode links til hvor der bliver solgt vægtløftersko.

Ved at Jan sælger, men gider næsten ikke ha' de sølvgrå der, som næsten alle render rundt i :)

Så kom med nogle links eller hvis der er nogle der gerne vil sælge nogle omkring str.44.

Tak :)
Kamikaze Deadlifting Inc.
Uncle T

by charlie t » Sat May 10, 2008 12:43 pm

Har mine fra goodlift.cz - fin pris for et par sko!
charlie t

by Uncle T » Sun May 11, 2008 6:53 pm

Oki, takker Charlie.

Det var også der jeg købte mine gamle sko fra, og bælte og knæbind.

Det kan godt være at jeg bare skulle bestille sådan et par igen, men der er godt nok ikke særligt mange muligheder når det gælder sådan nogle sko.
Synes egentligt at det er for dårligt at en sportsforretning som Intersport ikke kan bestille et par adidas squatsko hjem.

:)
Uncle T

by anton » Wed May 14, 2008 7:54 pm

Uncle T wrote:Oki, takker Charlie.

Det var også der jeg købte mine gamle sko fra, og bælte og knæbind.

Det kan godt være at jeg bare skulle bestille sådan et par igen, men der er godt nok ikke særligt mange muligheder når det gælder sådan nogle sko.
Synes egentligt at det er for dårligt at en sportsforretning som Intersport ikke kan bestille et par adidas squatsko hjem.

Hej med dig

Jamen du kan da godt bestille et par Adidas Ironwork hos mig. Det kræver blot du sender mig en mail om hvad st. du vil have den i.

Prisen er ca. kr. 1.200.

Anton

:)
anton

by /Niels » Fri May 16, 2008 1:43 am

[url] http://www.pullum-sports.co.uk/clothing ... d_429.html [/url]

Fandt den for nylig og kan ikke sige noget omkring kvaliteten, men de ser da OK ud

/Niels
/Niels

by Uncle T » Fri May 16, 2008 11:52 am

[/quote]Hej med dig

Jamen du kan da godt bestille et par Adidas Ironwork hos mig. Det kræver blot du sender mig en mail om hvad st. du vil have den i.

Prisen er ca. kr. 1.200.

Anton

Hej Anton

Tak, skal du ha' men tror hellere jeg vil bestille dem på en udenlansk side, da jeg synes 1200kr er rimeligt dyrt.

Troels

/Niels wrote:http://www.pullum-sports.co.uk/clothing-and-shoes/shoes/new-powerlifter-lifting-boot/prod_429.html

Fandt den for nylig og kan ikke sige noget omkring kvaliteten, men de ser da OK ud

/Niels

Hey Niels.

Super side. Tror jeg bestille nogle derfra. Der er et pa modeller jeg godt kunne finde på at købe.
Polske designs er også lidt mere toughe end adidas efter min mening :)
Uncle T

by Uncle T » Wed Jul 09, 2008 2:21 pm

Så blev det alligevel til et par adidas. Jeg bestilte dem fra linket Niels sendte. Synes at den nye model er ret fed, og så ligner det at der er rimeligt med hæl på. Det bliver jeg nød til pga. mine stive ankler. :)

Image
Uncle T

Return to Køb - Salg - Bytte